Online markedsføring

Overskriften "Online Markedsføring" er et begreb dækkende over den helt store værktøjskasse.

Denne består af en række vidt forskellige redskaber, der alle har til formål at markedsfører din virksomhed , sælge produkter/

ydelser eller få et budskab ud.

Bliver de vidt forskellige "redskaber" brugt rigtigt, er online markedsføring en effektiv metode og forholdsvis lille investering

at nå sine kunder på.

Mange virksomheder har også haft succes med at flytte fokus fra en national tankegang til en global tankegang og bruge online

markedsføring til at komme World Wide.

Hvilke redskaber skal du så bruge?

Er det for eksempel Google Adwords, de sociale medier som facebook, twitter, Google+, youtube, online reklamer, konkurrencer,

nyhedsbreve med mere - lige for at nævne nogle af de oplagte muligheder.  "Redskabet" afhænger af hvilken målgruppe du ønske

at kommer i kontakt med. Men det er et stort arbejde og kræver, at man har en faglig indsigt i disse ting - ligesom stort set alt

muligt andet. Der skal tilrettes, opdateres og udvikles løbende, ellers ender det med at blive en dyr og ineffektiv plan.

Ved at indgå et samarbejde med Ask Why har virksomheden adgang til den faglige indsigt og erfaring, der kan sikre, at

netop de redskaber den enkelte kunde med fordel kan gøre brug af bliver taget i brug, således at online markedsføring bliver

effektiv og målbar, og ikke mindst til en god investering frem for en udgift.

Markedsføring skal være en investering med afkast - ikke en udgift.

Ring og aftal et uforpligtigende møde og hør om mulighederne for din virksomhed - alle opgaver er velkommen - små som store.